Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων «Ένα βιβλίο γεννιέται» και της θεματικής «Ενεργός Πολίτης», οι μαθητές της Δ΄ Δημοτικού συμμετείχαν στη δράση «Να σου πω μια ιστορία».
Με τη στήριξη και την καθοδήγηση της δασκάλας τους, Καλλιόπης Ζελιηλίδου, τα παιδιά άφησαν τη φαντασία τους ελεύθερη, δημιούργησαν τις δικές τους πρωτότυπες ιστορίες και τις συγκέντρωσαν σε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο.
Μέσα από τη διαδικασία αυτή καλλιέργησαν τη γλωσσική τους έκφραση, τη δημιουργική σκέψη και τη χαρά της συγγραφής, ενώ παράλληλα ανέπτυξαν δεξιότητες συνεργασίας, επικοινωνίας και ψηφιακού γραμματισμού.
Η δράση αυτή έδωσε στους μαθητές την ευκαιρία να γίνουν μικροί συγγραφείς, να εκφραστούν δημιουργικά και να μοιραστούν τις ιστορίες τους με την ευρύτερη σχολική κοινότητα.



